پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226762
ترس آمريکا از گرفتار شدن در فتنه‌اي که به جان ايران انداخت!
تاریخ انتشار : 1395/08/02 09:21:37
نمایش : 916
وقتي بذر شک و بدبيني دربارۀ حقانيت انتخابات‌مان در دل مردم بکاريد، دمکراسي ما را تضعيف کرده ايد و اين همان کاري است که دشمنان ما با ما مي‌کنند! زيرا دموکراسي ما وابسته به اين است مردم‌مان باور داشته باشند راي‌شان اثر دارد.

به گزارش افکارنيوز، اوباما در پي سخنان اخير ترامپ مبني بر اين که تنها در صورتي يقين مي‌کند تقلبي در کار نبوده که پيروز انتخابات باشد، طي يک سخنراني گفت:

اين سخن، فراتر از يک دروغ معمولي است! چرا که وقتي بي‌هيچ مدرکي سخن از تقلب و دستکاري در آرا مي‌زنيد، کاري که ديشب ترامپ کرد و به اولين نامزد آمريکا بدل شد که از تقلب سخن گفته است و امروز هم اعلام کرد تنها در صورتي نتيجه انتخابات را مي‌پذيرد که پيروز آن باشد [خنده حضار]، نخنديد! اين اصلا خنده‌دار نيست! نه نه نه! از همتون مي‌خوام خوب دقت کنيد. اين حرف خطرناک است! چرا که وقتي بذر شک و بدبيني دربارۀ حقانيت انتخابات‌مان در دل مردم بکاريد، دمکراسي ما را تضعيف کرده ايد و اين همان کاري است که دشمنان ما با ما مي‌کنند! زيرا دموکراسي ما وابسته به اين است مردم‌مان باور داشته باشند راي‌شان اثر دارد.

اين در حالي است که دولت باراک اوباما، رئيس‌جمهوري آمريکا در سال‌هاي بعد از اغتشاشات انتخابات رياست‌جمهوري سال 1388 در ايران با صرف ده‌ها ميليون دلار به آموزش بيش از 5000 نفر از مخالفان ايران در سراسر دنيا پرداخت.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html